Litoralul romanesc

Mare.Plaja.Soare.Fite.Nesimtire. Cuvinte care definesc litoralul romanesc .

A venit vara , cu totii plecam in concedii iar majoritatea dintre noi mergem la mare .Ei bine, ca tot romanul , am fost pe litoral la noi . Prima impresie : suuuuper. Dar in urmatoarele zile am inceput sa fiu tot mai dezamagita .
La hotel, la restaurant, pe plaja , din toate aceste locuri este imposibil sa nu ramai cu o amintire de neuitat .

In prima zi am fost la un restaurant de langa faleza , cu o mancare delicioasa .. atat de delicioasa incat iti venea sa ceri si a 2-a portie . Bun.Dupa ce am mancat am cerut nota de plata pentru care a trebuit sa stam 30 de minute [restaurantul nu era atat de plin incat sa fie nevoie sa asteptam atatea minute]. Cand vine idividul cu nota de plata se prezinta in fata noastra cu un biletel scris de mana,normal ar trebui sa fie un bon fiscal iar de aceea nu am acceptat sa platim si l-am rugat pe chelner sa il sune pe patronul restaturantului pentru a clarifica treaba .Chelnerul il suna iar acesta spune sa ii lasam numarul camerei de la hotel pentru a veni abia a 2-a zi, in jurul orei 17, cu bonul fiscal .
Noi am acceptat „targul” cu conditia de a plati abia cand vom avea acel bon , dar nu scris de mana .
A doua zi am asteptat pana la ora 19.30 sa se prezinte chelnerul la hotel ,dar acesta nu a venit decat in a 3-a zi si i-a spus receptionerei sa mergem la restaurant pentru a plati .
Am mers in seara aceea la restaurant,  iar acolo ne-au servit cu cafea si suc numai pentru a se scuza, deoarece nu aveau nici macar atunci bonul fiscal pregatit,cu motivul : tastele de la casa de marcat erau defecte🙂 .
Am „inchis ochii” si le-am platit deoarece nu avea rost sa ne stricam vacanta…

In urmatoarea zi am fost iar la un restaurant foarte frumos,iar acolo bineinteles ca am avut neplaceri din nou .
Am comandat prima data 3 portii de ciorba de burta si ni s-a spus ca nu mai sunt decat 2.Le-am acceptat, dar cand a venit chelnerul, le-a adus fara nici macar o bucatica de carne, practic era doar supa.
I-am spus sa le duca inapoi la bucatarie si sa ne aduca in schimb alte ciorbe. Acesta a venit inapoi cu ele dar de data aceasta aveau carne, desi portiile initiale erau ultimele deci el nu avea de unde sa faca rost de carne. L-am trimis inapoi cu ele si ne-a adus alte 2 ciorbe.Dupa ce le-am mancat, am cerut aripioare de pui in stil chinezesc. Au fost aduse dar cand le-am taiat erau pline de sange inauntru.
Saracul chelner, n-avea nicio vina, dar iar a fost trimis la bucatarie cu ele si nu am mai comandat decat o inghetata, care surprinzator, a meritat toti banii.

Pe langa toate aceste neplaceri , mai sunt si altele cum ar fi inexistenta toaletelor, dar nu ne-ar ajunge timpul sa vorbim despre toate si oricum postarea e deja prea lunga.

Probabil ca litoralul romanesc are si partile sale bune . Un exemplu ar fi ca anul acesta plaja a fost mai curata .

Romania – The land of choice !🙂

Daca aveti alte pareri in legatura cu acest post astept sa mi le transmiteti.

Dya

1 comentariu

Filed under De toate pentru toti...

One response to “Litoralul romanesc

  1. patyanddya

    Eu (Paty) astept sa ma aventurez mai intai pe litoralul nostru si apoi imi voi da si eu cu parerea. Poate voi avea mai mult noroc.Cine stie?

Lasă un răspuns

