“In viata, joaca teatru numai cei care nu au niciun rol.”

Eu nu joc teatru, dar oare ce rol am?time...

Ca oricare alt om (probabil), nu vreau sa trec prin viata asta si asa nu prea usoara, fara sa fi lasat nicio urma.Fiecare dintre noi ar vrea sa fie in locul putinilor oameni care intr-adevar au ramas acolo undeva pentru ceea ce au facut candva.

Ma uit cu groaza spre viitor, care e invaluit intr-o ceata groasa si ma intreb ce ma asteapta.Fiecare dintre noi a visat in copilarie la o meserie.Visul meu era sa devin agent FBI.Nu mi-ar displacea nici acum, dar pana acolo e o cale lunga.

Nu stiu ce voi face.Insa mai am timp de gandire, cu toate ca profilul pe care l-am ales nu-mi ofera prea multe posibilitati.Am o oroare pentru meseria de profesor, care nu ar fi una atat de neplacuta daca n-ar fi atat de prost platita si daca elevii din ziua de azi n-ar fi atat de lipsiti de respect.Si se spune ca de ce iti e mai tare frica de aia nu scapi.Sper totusi ca sunt printre exceptii.

Pana la urma las balta previziunile mele, las viitorul in viitor si ma concentrez pe prezent, deoarece alegerile din prezent vor fi rezultatul viitorului, oricat am vrea noi –sau nu- sa schimbam asta.

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

