„Some girls have all the luck”

Am descoperit si eu saptamanile trecute o melodie, de fapt un cover al acelei melodii, si de fiecare data cand o ascult reuseste sa ma binedispuna instantaneu.Dupa ce am ascultat cover-ul (cantat de Kelly Clarkson :D) am cautat si melodia in forma ei originala.

Melodia se numeste „Some guys have all the luck” si e cantata de Rod Stewart.Versiunea cantata de Kelly este bineinteles mai draguta (dupa parerea mea) si mi se potriveste mai bine, deoarece ea canta despre „some girls” si nu despre „some guys”.Cum a zis si ea „who cares about some guys?”

Acum  dupa ce am scris postul, probabil voi asculta din nou melodia(cover-ul de fapt), ceea ce puteti face si voi facand un click pe filmulet.Enjoy it!🙂

„Some girls have all the luck

Some girls have all the pain

Some girls  get all the breaks

Some girls do nothing but complain. „

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

