„Already gone” vs „Halo”/Kelly Clarkson vs Beyonce

Zvonurile cum ca melodiile „Already gone” pe care o canta Kelly si „Halo” pe care o canta Beyonce ar fi cam la fel circula de mult, dar nu credeam ca o sa se ajunga atat de departe.Intr-adevar melodiile sunt ambele compuse de Ryan Tedder, solistul trupei OneRepublic, deci daca melodiile seamana vreun pic vina este a lui si a nimanui altcuiva.

Ca sa lamuresc ceva, „Already gone” a fost compusa prima, cu toate ca „Halo” a iesit pe piata inaintea ei.Si cu toate astea, Kelly a declarat ca a vrut sa opreasca lansarea melodiei ca al 3- lea single al ei dar nu a putut deoarece odata lansat albumul, casa de discuri poate face ce vrea cu el.

Am scris pe google „Already gone, Halo” si imediat am gasit n articole, care bineinteles majoritatea sunt niste aberatii si au niste adaosuri proprii, de la fiecare autor cate ceva, ca doar asa sunt mai toti „jurnalistii”.

Spre exemplu, este pe site-ul de la Acasa TV un articol de toata jena.Si cand am mai citit si comentariile mi s-a urcat sangele in cap de am zis ca-mi pocneste.

In concluzie, am mai spus-o si o spun si acum, inainte de a va da cu parerea sau de a scrie un articol va rog frumos sa va informati mai bine, si cu cat e mai aproape de sursa cu atat e mai bine.Ca daca va informati tot de la cineva care scrie dupa ureche nu iese nimic, decat o alta versiune a situatiei adaptata dupa fiecare „autor”.

*Hai ca au reusit sa ma enerveze.Va las sa ascultati si voi melodiile, asta daca nu le-ati auzit deja si sa va dati cu parerea.

**Si uite asa m-am intrecut cu firea si am reusit sa scriu chiar 2 postari astazi.Ma uimesc chiar si pe mine insami. :))

~Paty~(dar sunt sigura ca si Diana e de aceeasi parere cu mine)

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

