In sfarsit un „update”

Precum banuiesc ca v-ati dat seama nu am mai avut nimic interesant de spus si de aceea am preferat sa fac o pauza.Sau poate am mai avut cate ceva dar din lipsa de timp si/sau dispozitie tot n-am mai apucat sa fac o postare.

O fac acum si va spun ca in ultimele 2 saptamani nu s-a intamplat nimic deosebit.In sfarsit mi-am putut relua camera in primire, deoarece de cand am venit de la mare si pana acum a fost santier in toata regula.Deci sunt mai mult decat multumita ca am in sfarsit parte de putina intimitate si pot dormi in patul meu.

In astea 2 saptamani toata lumea a fost plecata, de parca s-ar fi inteles sa plece toti odata, deci am avut timp destul sa-mi fac ordine peste tot si alte astfel de activitati.Surprinzator am iesit si cu bicicleta de vreo 4 ori (de obicei nu-mi place sa ies singura, deci intr-adevar e o realizare zic eu).

Off topic : Si eu si Diana, (cealalta persoana cu care administrez blogul, si care apropo n-a mai scris pe blog de cand lumea, mai exact aproape de cand l-am facut, si care nu a patit nimic, doar ca „nu are inspiratie”) suntem fane Kelly Clarkson dupa cum cred ca v-ati dat seama, deci vor aparea destul de des informatii/melodii/filmulete si alte chestii de genul asta.😀

Si ca sa incep chiar acum, va mai las sa ascultati un cover, de aceasta data de la melodia „If ” a lui Janet Jackson.

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

