Prima zi de scoala….si nu numai

14 septembrie

Prima zi de scoala.Dimineata la ora 9 deschiderea.Vreme frumoasa, chiar mai frumoasa decat in zilele trecute.Mult soare, caldura, exact ca intr-o zi de vara.Toate bune si frumoase.Revederea colegilor si alte chestii.

Dupa scoala am mers si noi, vorba aceea, la un suc\apa(fara gheata ca „s-a stricat aparatul” si fara lamaie ca „nu are barmanul”) ca intre colegi.Pana aici nimic deosebit.

Peste ceva timp m-a chemat o prietena la ea ca s-o ajut cu ceva.Am terminat  ce aveam de facut,  iar cand am dat sa plec acasa, au inceput niste tunete de-ti era mai mare dragul sa stai si sa le asculti.Gandindu-ma ca totusi voi avea timp sa ajung acasa, ne-am facut curaj si am plecat, dar nu am mers nici 3-4 minute ca a inceput sa picure, picuri care s-au transformat pana la urma intr-o adevarata ploaie torentiala.Ne-am adapostit intr-o scara de bloc si contemplam „peisajul”.Nu peste mult timp s-a format un „mic baraj natural” chiar sub ochii nostrii.Si pentru ca nu era de ajuns, s-a gandit sa ploua si cu putina gheata.Cand in sfarsit ploaia s-a mai potolit si ne gandeam si noi ca puteam sa plecam acasa, ne-am dat seama ca ne-am inselat.A trebuit sa mai asteptam o bucata de timp sa se retraga apa ca sa putem in sfarsit pleca acasa.Si ca sa se termine totul in stil mare, pe drum m-a mai stropit si o masina.🙂 Daca soferii sunt grabiti, pietonii trebuie sa suporte consecintele.

Si acum ca sunt acasa si arunc o privire pe geam, soarele e sus pe cer.Asta numesc eu ironie.

*Si ca sa treaca timpul mai repede am facut si vreo 2 poze. :))

**Iar numele strazii  cu pricina ar trebui sa fie schimbat din Strada Cazarmii in Strada Inundatiei.

Punct.

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

