Life without limbs.

V-ati inchipuit vreodata cum ar fi viata voastra fara maini si fara picioare?

Eu nu as putea sa-mi imaginez nici cum ar fi fara unul din aceste membre, dar mai ales fara niciunul.

Si uite ca acest lucru este posibil.Am gasit azi pe un alt blog, un filmulet cu Nick Vujicic, un tanar de 26 de ani care in ciuda dizabilitatii lui poate face chiar mai multe decat face un om normal.Singurul lui ajutor este un mic piciorus.„Eu ii spun pulpa de gaina. Fara el as fi pierdut”

Dupa ce am vazut filmuletele am ramas profund impresionata.Asta da lectie de viata!Nici nu cred ca mai este nevoie de cuvinte. Filmuletele sunt mult mai expresive.

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

