Billy – o viata de pisica

Se spune ca pisicile au 9 vieti, iar eu sincer cred ca este adevarat.

Am si eu o pisica, mai exact un motan care are 7 ani si din cele 9 vieti, pe parcursul celor 7 ani a pierdut destule.Cate, nu stiu exact sa va spun.

In orice caz e un motan patit.A cazut de 2 ori de la etajul 4, si din fericire a scapat doar cu o sperietura zdravana si cateva zgarieturi, a avut si pneumonie,  s-a otravit ca prostanacul mancand dintr-o planta a unui vecin (ca asa e la noi, oamenii isi tin florile pe casa scarii) si facea ca apucatul de nu stiam ce e cu el, a lipsit de acasa o zi  si o noapte (ceea ce nu se mai intamplase), si multe altele, nici nu le mai tin evidenta.

Sper sa nu ne mai faca nicio surpriza si sa-si traiasca linistit celelalte vieti pe care le mai are.

*Ca sa nu mai spun ca are si apucaturi de catel, ceea ce reiese si din unele din pozele de mai jos.IMG_0006

ewetrfIMG_0295IMG_1441IMG_1443IMG_2259IMG_2295Picture 006IMG_0001THE END

~Paty~

4 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

4 responses to “Billy – o viata de pisica

  1. Cna aveam in jur de 12/13 ani, am omorit cu cel mai bun amic de-al meu vre-o 3 pisici. Iti pot spune sigur ca nu au 9 vieti. Acumi imi sunt foarte dragi !😀 Si mie si tipului..

    • patyanddya

      de unde stii ca nu si le consumasera deja inainte ca voi sa le omorati?:))
      by the way…ati facut un lucru foarte urat…bine ca v-ati indreptat🙂

  2. Cat de scump e :X
    Dei a mea seamana cu el numai ca are mai mult negru :”>
    Eu cred ca as muri sa aflu ca mi-o cazut animalu’ de la 4😐 :))

Lasă un răspuns

