Messingereală

Iata cateva din mass-urile tampite pe care le primim zilnic pe Messenger, mass-uri prostesti si fara niciun rost de care suntem sigure ca si voi v-ati saturat.

 

Becali : Daca ai credintza in Dumnezeu si in Isus Hristos Fiul Sau….trimite acest mesaj tuturor din lista ta.Daca il ignori,adu-ti aminte ca Isus a spus:”Cine se va rusina de Mine in fata oamenilor,ma voi rusina si Eu de el in fata Tatalui Meu [mass]   
Becali : Daca ai credintza in Dumnezeu si in Isus Hristos Fiul Sau….trimite acest mesaj tuturor din lista ta.Daca il ignori,adu-ti aminte ca Isus a spus:”Cine se va rusina de Mine in fata oamenilor,ma voi rusina si Eu de el in fata Tatalui Meu [mass]   

(Daca ai credinta in Dumnezeu in primul rand nu dai sfoara-n tara! )

Angelina Jolie : care vrea web bozz mee 

(Daca voia cineva web se servea singur de la status.)

Roxy manelista : nb tuturor din lista mea 

( Cu siguranta o sa am o noapte mult mai placuta datorita mass-ului tau.. )

 Pisi  :  da mai departe si afla ce litera primesti: A sunt indragostit/a de tine B doresc sa te vad C doresc sa te intalnesc in curand D te iubesc foarte mult E te iubesc dar nu-ti spun F sunt gelos/a G vreau sa scap de tine H ne vom casatori I imi place zambetul tau J vreu sa te vad in vis K imi esti simpatic/a L te iubesc enorm M din inima te iubesc N nu ne vom mai certa O o sa te sarut P vreu sa-ti spun cuvinte R imi plac ochii tai S imi place cum ma privesti T sufar pentru tine U te iubesc..scz d mass lam prm si eu”)..rasp obligatoriu….:…….:…… 

( Z- da-ti foc! )

Salam : care imi scoate si mia o mel buzz?   

( Invata sa scrii romaneste si instaleaza-ti naibii Odc/Dc++/Torrent sau alt program de cautat muzica! )


Parizer : cine ma iubeste sa ridice ambele maini sus 

( Eu zic sa te multumesti cu picioarele. )

Mr. Bean : care nu are cnp-ul folosit? 

( Cine e prost sa-si dea cnp-ul fie ca e folosit sau nu? )

Piţi : vezi cum ejti considerat ” ( Asta merita dat ) 1 : frumoas/a 2 : dragutz/a 3 : de treaba 4 : urat/a 5 : te iubesc 6 : as puneo cu tine 7 : te sarut 8 : de gasca 9 : ejti cea ce miam dorit 10 : ejti un fraier/a 11 : fac ce vreau din tine 12 : ejti sclavu iubiri 13 : Te iubesc astept iubire ….. scz lam primit ji ioh .. rasp oblig 

( Varianta pe care ai merita-o nu e, din pacate, in lista ta . )


*numele folosite sunt fictive, ca sa nu dam in vileag identitatea mintilor luminate ce stau in spatele acestor mass-uri.

Paty & Dya

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

