„Somewhere in Time”

somewhere

Ieri am terminat de citit cartea „Somewhere in Time” de Richard Matheson si azi am vazut si filmul.

Cartea este superba.Bineinteles ca filmul nu ajunge la standardele cartii, asa cum se intampla de obicei, dar cu toate astea pot spune ca m-a impresionat povestea.Odata atunci cand am citit cartea si odata cand am vazut filmul, cu toate ca stiam ce se va intampla.Una este cand citesti si iti imaginezi tu ceva si alta e cand vezi.

Daca nu ati facut-o pana acum, eu spun ca merita citita cartea si/sau vazut filmul.

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

