Romania, trezeste-te!

Din cand in cand obisnuiesc sa caut pe net stiri despre Kelly Clarkson, din Romania, ca sa vad ce perle mai scot jurnalistii romani.Uneori ma enervez, alteori ma amuz, asa cum mi s-a intamplat si de data aceasta.Am sa reproduc in intregime articolul pe care l-am gasit, insa fara sa dau niciun nume pentru ca nu vreau sa fac reclama, nici macar negativa.

„Intr-un interviu recent pentru „Now Magazine”, Clarkson declara: „Nu am sani absolut deloc si fundul meu e foarte mare dar barbatilor le place asta. Sunt toata un fund.” Ma intreb cum a sunat intrebarea de asta a fost raspunsul: „Te simti grasa si urata? Te deranjeaza ca lumea te considera umflata? Crezi ca fundul tau e chiar asa de mare cum se zice?”

Cantareata a continuat senina (ca sa nu zic senila): „Imi place sa umplu o pereche de blugi cu ceea ce am, pentru ca uneori vad cate o fata care nu are cu ce si imi pare rau pentru ea.” Zau? Oare chiar ii pare rau de ea? Si asta nu e tot. Clarkson se incapataneaza si continua : „Toate femeile au celulita. Cine spune ca nu are, minte.”

Draga Kelly Clarkson, ne pare bine ca te simti bine in pielea ta, dar sincer, nu ne intereseaza. De aia nu ai sa ai tu niciodata succes in Romania. Daca treceai pe aici invatai: baga toti banii pe care ii castigi in operatii plastice si tratamente corporale. Asa o sa ajungi sa ai mai multe concerte, sa primesti invitatii de la domni generosi, cadouri la care nici nu visai. Iar in timp te-ai fi lasat si de cantat. Pentru ca, nu-i asa, si frumusetea e un job. Uitai si de visul american, oricare ar fi acela, datorita cafelelor din Dorobanti si poate chiar ajungeai sa ai propriul tau reality show, ca sa se bucure toti oamenii de rand de ce vedeta mare ai ajuns tu.
Altfel, nu ne intereseaza celulita ta. Ca nu pe ea o ascultam cantand.”

Acum voi reproduce si comentariul pe care l-am lasat la acest articol si voi adauga mici completari.

„”Draga Kelly Clarkson, ne pare bine ca te simti bine in pielea ta, dar sincer, nu ne intereseaza. De aia nu ai sa ai tu niciodata succes in Romania.”

Da exact de aia! Pentru ca Romania e o tara de PROSTI! Da, da, de prosti care habar nu au ce e aia muzica buna!Nu stiu decat sa promoveze fufe fara voce.Pai da dom’le ca nu vocea conteaza la noi la un „cantaret”.Si daca nu va intereseaza ca ea se simte bine in pielea ei atunci de ce toata lumea o intreaba daca nu o deranjeaza barfele legate de greutatea ei?Jurnalistii o intreaba si apoi tot ei zic ca nu le pasa?Pai cum vine asta?Sunteti patetici, mai ales doamna\domnisoara care a scris acest articol.Sa va fie rusine!De asta am ajuns sa fim o tara plina de ratati, analfabeti, manelisti, si alte astfel de specimene.Acest articol este mai mult decat un exemplu bun pentru ceea ce am ajuns sa fim.”

De parca ar fi fost o onoare sa aiba succes in Romania si nu ar mai fi putut trai fara acest lucru.Cel putin in ultima parte a articolului se vede clar ca ceva nu e in regula cu tara noastra, dar se pare ca jurnalista cu pricina ar fi de acord si chiar ar sustine acest lucru.

Astia suntem noi.Am mai zis-o si o repet: nu ne putem schimba in felul asta.Punct!

*nu stiu de ce am acordat atata importanta acesui articol, dar mi s-a parut aberant de reprezentativ pentru Romania.

~Paty~

5 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

5 responses to “Romania, trezeste-te!

  1. Am si eu o intrebare, cine e Kelly asta, e prima data cand aud de ea.

    • patyanddya

      Kelly „asta” este castigatoarea primului sezon American Idol din 2002 si in prezent una din cele mai bune voci live.Pentru mai multe informatii da un search pe google sau pe wikipedia.

  2. Ca prosti mai sunt unii 8-| …

  3. Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin😛

Lasă un răspuns

