Ce ma enerveaza…

Din categoria „Ce ma enerveaza.Dar ma enerveaza tare”.

Ma enerveaza persoanele care nu te suporta (nici ele nu stiu exact de ce dar nu te suporta) care dupa ce ca sunt ipocrite si ori de cate ori au ocazia te vorbesc pe la spate, mai au si  tupeul super-extra-mega gigantic de a-ti cere cate o favoare.Bai frate, acum pe bune.De ce ti-as face eu tie vreo favoare?Crezi ca eu nu imi dau seama de fapt ce gandesti tu despre mine?Crezi ca daca pe moment imi spui „vai cat te iubesc eu pe tine” sau „ce m-as face eu fara tine” ma incalzeste cu ceva?Iti zic eu : NU! Deci eu chiar nu as avea atat tupeu, care pana la urma da in nesimtire.

Aviz amatorilor!

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

