Mysterious night

Noaptea…Noaptea multe lucruri ne par diferite.Multe ni se par foarte usor de realizat, dar cand ne trezim a doua zi ne intrebam daca nu cumva ne-am pripit.Cele mai multe decizii privitoare la schimbarea persoanei mele tot noaptea le iau, poate si de aceea cele mai multe din ele se pierd pe drumul dintre noapte si zi.Asta in putinele nopti din ultimul timp in care nu cad lata in pat fara sa apuc macar sa ma gandesc la ziua care a trecut.Uneori am mai multe energie si mai multa pofta de viata noaptea.Cred ca as prefera sa dorm ziua.Cu toate ca nu e decat o senzatie trecatoare aceasta energie.Cu siguranta daca as pierde vreo cateva nopti si in schimb as dormi zilele, in scurt timp as fi mai obosita decat sunt acum.

Dar sa revenim la noapte si la misterele ei.De ce noaptea privim totul cu alti ochi si simtim ca putem schimba si putem realiza o groaza de lucruri, cand de fapt nu putem?Tot noaptea imi gasesc mai usor cuvintele si pot spune lucruri pe care ziua, in mod normal nu le-as spune.Noaptea este ca un fel de betie.Ziua este mai realista.Noaptea este visatoare si misterioasa.Dar mie imi place de EA asa cum e.

*In sfarsit, dupa atata timp n-am mai adormit imediat cum m-am bagat in pat.Dar deja simt cum mi se inchid ochii.Noapte buna!

**Am nevoie de o vacanta.Una lunga…😀

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

