Decembrie

Deja suntem in decembrie???

Cand a mai trecut un an?Nu pot sa cred cat de repede trece timpul.Si nu numai ca trece repede, dar parca trece pe langa mine fara ca eu sa fi realizat ceva.In afara de scoala-casa, casa-scoala si uneori iesit in oras altceva nu fac.Si nu ca nu as vrea, dar nu am TIMP.Si totusi cum trece timpul asta asa repede?

By the way, n-am mai scris de mult pe blog, dar nici n-am prea avut ce.Si oricum am fost mai ocupata decat de obicei, sau macar teoretic am fost mai ocupata(am avut tezele), ca practic tot frunza la caini am taiat.(da stiu, sunt lenesa :”>).Acum pot spune ca am si eu un moment de respiro, sau cel putin asa sper.😀

Ma pregatesc de vacanta.

P.s. Vreau zapadaaaaa…si putina caldura (si la propriu si la figurat)😀

*Colinde inca nu va pun, ca e prea devreme, dar puteti sa ascultati melodia Cry me out pe care de o saptamana incoace am ascultat-o obsesiv.

Va salut din mers (ma duc sa-mi fac un ceai) !

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

