S-a mai dus unul…

Ma trezesc si eu in dimineata asta la 8.30 a.m, fiind si prima dimineata din vacanta asta in care ma trezesc asa devreme, si asta nu din proprie initiativa ci din cauza ca aproape toata noaptea am avut insomnie, si aflu ceva care ma frapeaza.

Stateam in pat si ma intreaba maica-mea, care era la calculator citind ziarele ca de obicei:

„Brittany Murphy iti spune ceva?”

La care eu, scotand capul din patura:

„Da.De cee?”

Ea:

„A murit.”

Eu:

„What?E imposibil.Cum sa moara?”

Ea:

„Da, a facut stop cardiac.”

Am ramas …. fara cuvinte.

Intotdeauna cand moare cineva, imi produce o stare, sa-i zicem nasoala, dar acum ma simt si mai prost pentru ca mie chiar imi placea de Brittany Murphy.Si era tanara.Si juca bine.Si era simpatica…Si…Si…

*Si asteptam si Sin City 2😦 …

Rest in peace Brittany!

~Paty~

2 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

2 responses to “S-a mai dus unul…

  1. Oana

    Da,eu am aflat aseara!Am ramas”:O”…si am stat asa 2 minute!Deci nu-mi venea sa cred.:|!Pur si simplu o iubeam…imi pare foarte foarte rau..:(
    RIP Brittany:(!

Lasă un răspuns

