2010

2010

Alt an, alte asteptari, alte dorinte, alta viziune asupra vietii…alte…alte…

Da de unde!…Eu una nu ma asptept la mari schimbari pe niciun plan.Si nici nu cred ca vreau prea multe schimbari.Asteptari, dorinte si chestii de astea am, dar nu altele, ci aceleasi, pentru ca inca nu mi s-au indeplinit, deci nu as avea cum sa am altele.Poate doar cateva pe langa cele deja existente.Dar cum spunea Plutarh, „Cand ai putine dorinte ai si putine lipsuri”.Asa ca mai bine ma lipsesc.Mai bine cu siguranta nu o vom duce, si aici ma refer la noi, oamenii de rand.Poate doar mai rau.

Deci cum viitorul nu-mi surade, mai bine renunt la orice fel de anticipare a lui si va urez un an nou cat mai bun, cu toate ca pentru cei mai multi probabil nu va fi. :D(dar gata, am promis ca nu mai deschid subiectul asta).

La multi ani! (cu o mica intarziere, dar ieri m-am simtit cam rau😀 -grozav inceput de an)

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

