Kind of bullshit

De ce este atata nedreptate in lumea asta?

In fiecare zi stau si ma intreb asta, dar, poate azi mai mult ca niciodata.

Oricum un raspuns concret nu-mi poate da nimeni.Nimic nu mai este corect.Acum totul depinde de cat de influent e fiecare si de cata putere de manipulare are.

Tare as fi vrut sa traiesc cu vreo…sa zicem una, doua sute de ani in urma.Si da, stiu ca fiecare perioada are avantajele si dezavantajele ei, dar mai rau ca acum, nu cred ca poate fi.Mai rau decat acum, va fi doar de acum inainte, dar in trecut nu are cum sa fi fost mai rau.Cel putin asta e parerea mea.Si probabil ca nu mi-as schimba-o decat daca as putea ajunge sa ma conving cu proprii mei ochi.

Astea fiind spuse, concluzia este ca momentan sunt satula de tot si de toate.Din nou.Fiecare are perioadele lui bune si proaste, dar parca la mine merge din rau in si mai rau.Dar inca pot sa sper, nu-i asa?

Scriu si eu din an in paste pe blog si atunci scriu numai chestii de astea.Sper ca la urmatorul post sa fiu mai in apele mele.

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

