Uite pisica!Nu-i pisica!

M: „Uiteeee acolo sus, e o pisicaaaa!”
P: „Undeee?”
M „:Acolo suuus!”
P: „Cum sa fie acolo sus o pisica?!”
M: „Se miscaaa…”
P: „:)) =))”HA HA HA !!”(si alte sunete pe care le scoate un om cand rade)
M: „Nu mai rade si uita-te mai bine!Acolo chiar e ceva!”
P: „A da!Sa stii ca ai dreptate!Chiar e o pisica…”
M: „Vezi?”
P: „Dar intrebarea e cum a ajuns acolo?Vaaiii!!Saraca de ea…Am auzit-o!A mieunat!Haide s-o ajutam…”
M: „Dar cum?”
P: „Nu stiu…”
M: „Sa sunam la pompieri…”
…………………………………………………………………..
(si dialogul continua cu parerile de rau si cu mila pentru biata (presupusa) pisica (care mai era si alba, avea si pete negre, era de fapt un pui)…care era (nu stiu prin ce fenomen) pe, sau mai exact in suportul in care este bagata o camera de filmat care e suspendata in centrul orasului in balconul unei cladiri…
Concluzia: Nu era nicio pisica!
Dar de acest lucru ne-am dat seama abia dupa ce am terminat cu toate parerile de rau si dupa ce ne-am stors mintea cum am putea sa ajutam biata pisica…vorba aia, suntem fete cu suflet…
La un moment dat ni s-a parut ca vedem chiar 2 pisici…
Dar intr-un final, din fericire, ne-am dat seama ca era doar o punga care se misca din cauza vantului…
Adica eu mi-am facut atatea griji din cauza unei PUNGI?!
Dar macar bine ca era o punga si nu o pisica…

Iar daca nu ati inteles nimic din toate astea, nu pot decat sa va spun sa mai cititi odata, si inca odata pana intelegeti.😀 Pentru ca eu n-am de gand sa recitesc ce-am scris, daramite sa mai scriu odata.
Si nu, n-am baut absolut nimic (alcool), si totusi pisica nu era pisica, pisica era o punga sau punga nu era o pisica…

P.s Am uitat sa mentionez ca era destul de intuneric😀 …

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

