What I’ve Been Doing Lately…

Ce-am mai facut in ultimul timp…Pai nu prea multe.

M-am luptat cu cele -29 de grade care au fost si lupta se pare ca se prelungeste, ca de o saptamana tot numai grade cu minus sunt…si nu pare sa se schimbe mare lucru, atat doar ca a mai si nins ieri…Acum chipurile e soare…o combinatie perfecta la -17  grade…DAR, bine macar ca nu mi-a inghetat apa, gazul si alte chestii cum au patit altii…Macar atat…

Oricum ziua de luni a inceput cum nu se poate mai prost (ei bine, se poate si mai rau, dar asa suna mai interesant :D).Nu era de ajuns ca era ziua de luni, cea mai oropsita zi a saptamanii, saraca de ea, ca pe deasupra m-am trezit si cu o pana de curent exact cand voiam sa-mi bag in priza placa de indreptat parul.Si atunci cand parul imi sta in toate directiile nu mai e nimic care poate sa ma bine dispuna.Si m-am tot invartit eu prin casa, sperand totusi ca nu va dura mult si va reveni curentul, dar am luat teapa.Deja trebuia sa fiu plecata de acasa de vreo 5-10 minute si eu inca asteptam sa-mi pot indrepta parul.Bineinteles ca asta nu s-a mai intamplat si uite asa, am avut nu numai un inceput de zi „grozav”, ci si un inceput de saptamana pe masura.

Si cum inceputul fusese cum fusese, ma gandeam ca asa o voi tine toata saptamana, dar nu stiu prin ce minune n-a fost chiar atat de rau pe cat ma asteptam, ci surprinzator a fost chiar mai bine decat de obicei.

Pai daca e vorba pe asa, atunci sa tot fie pene de astea de curent luni dimineata…Sau totusi sa fie dupa ce imi indrept eu parul.😀 Si asa toata lumea e multumita…

Si daca tot am zis ce-am mai facut in ultimul timp, sa spun si ce-am mai citit\vazut.

Am terminat de citit cartea „Vălul pictat” de W. Somerset Maugham si in ciuda inceputului care m-a cam plictisit, pot spune ca a fost una din cartile care chiar m-a impresionat. Si daca tot era si ecranizata, am vazut si filmul care desi e putin diferit de carte, se ridica lejer la acelasi nivel cu ea.O poveste foarte trista, dar in acelasi timp foarte tare!Dar nu va spun despre ce e vorba, va las sa descoperiti singuri…Sâc!

Cam atat…

Daca imi mai amintesc ceva, revin cu completari…

A, am uitat sa zic…vreau sa vina primavara…da primavara adeverata, atunci cand razele soarelui iti bat dimineata in geam si canta pasarelele si miroase a primavara and so on and so forth…si daca s-ar putea sa sarim peste momentele alea in care se topeste toata zapada si e noroi si bleah…

Acum chiar ca e gata…

To be continued…

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

