Guitar

Ce bine-ar fi dac-aş şti să cââââââânt la chitaaaarăăăăăăăă…

Vreau şi eu să învăţ să cânt la chitară(eu şi mai cine?)Nu, nu e bine…Din nou.Deci, vreau să învăţ să cânt la chitară!Da, aşa e mai bine.Până aici nimic deosebit…Am împrumutat eu ieri chitara unei prietene(asta ca să văd dacă s-ar merita să-mi cumpăr şi eu, că totuşi e nevoie şi de puţin talent, zic eu) şi de atunci zdrăngănesc într-una, că doar vorba aceea: repetiţia e mama învăţăturii…Probabil că vecinii ştiu mai bine :))…Şi mai mult, chitara era, şi probabil încă este cam dezacordată, dat fiind faptul că teoretic m-am prins cam cum ar trebui acordată o chitară, dar practic nu-mi iese şi pace…

Prima constatare: frate, e greu!Încep să-i apreciez mai mult pe cei ce cântă la chitară.Şi nu numai atât, dar mă dor buricele degetelor de la mână stânga îngrozitor!Mama lor de acorduri.

Ca să nu mai spun că aseară mă uitam ca la maşini străine la ea…Găsisem pe atotştiutorul google(ce ne-am face fără el?), nişte cursuri pentru începători, care cică trebuiau să mă ajute.Da de unde, că m-au băgat în ceaţă şi mai tare…Toate denumirile alea şi acordurile şi …Mă doare capul…

Daaaaaaaar, nu mă las eu aşa uşor.Păi da cum?Dacă alţii pot eu de ce să nu pot?Acum parcă parcă e mai binişor(zic binişor, faţă de nimic…deci mai mult decât nimic e ceva zic eu, nu?)….Exceptând durerea de degete, m-am mai deprins puţin şi parcă nu mai arăt ca baba cu mitraliera cu chitara în braţe….:D Trebuie să mă credeţi pe cuvânt.Pe cuvânt de …. cerce…ăsta, onoare!

Mă întorc la zdrăngănit… Wish me luck!

Apropo, el e Cory…Bun baiat chitarist!😀


~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

