How I feel right now…-or the ugly truth

Ain’t no mountains high enough to express my disappointment…

Se spune ca unele lucruri care tin de trecut trebuie lasate acolo, asa cum ne amintim noi de ele, pentru ca daca le cautam si le vedem evolutia riscam sa fim dezamagiti.

Exact asa ma simt eu acum.Nu conta ca tot timpul asta m-am inselat singura, important era sa nu-mi dau seama de asta, cel putin nu asa brusc.Preferam sa raman cu o amintire frumoasa care apartinea trecutului, decat cu o recenzie total opusa acestei amintiri.De fapt vorbesc prostii…Inainte de a vedea cu ochii mei nu voiam deloc asta.Nu degeaba se zice : atentie la ce-ti doresti…Am primit ce-am meritat sau ce-am cautat.Si pentru ca toate se intampla cu un anume scop, nu-mi ramane decat sa sper ca in sfarsit mi s-au deschis ochii.Desi nu simt deloc asta.Cred ca ma multumesc si numai cu unul din ochi deschisi pana la urma.

Ah ce usor suna teoretic toata morala asta care nu stiu daca in final va duce la ceva bun.Concluzia este ca sunt o mare p…(ei nici chiar, sa nu exageram).O mare fraiera.Dar MARE.

Poate urmatorul post va fi ceva mai „vesel”…

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

