„Toate trec, asa se spune, dar nimic nu trece fara sa lase urme..”

Stii, credeam ca va fi altfel… Credeam ca vei  fi altfel, dar m-am inselat.
Credeam ca tot ce-mi spui este adevarat,
Credeam ca iei lucrurile in serios si ca pui suflet in tot ceea ce faci,
Credeam  ca ai incredere in ceea ce-mi spuneai si in ceea ce iti spuneam,
Credeam ca ai incredere in mine,
Credeam ca nu-mi ascunzi nimic,
Credeam ca sinceritatea este, pentru tine, ceva important,
Credeam ca va fi ceva diferit,
Credeam, alaturi de tine, ca exista intr-adevar si  finaluri fericite,
Credeam ca nimeni si nimic nu va fi afectat de ce se-ntampla …

Dar am crezut prea mult, e timpul sa fiu realista!🙂

Dya

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

