OFuri

Nu inteleg de ce trebuie ca TOATE hainele sa aiba niste etichete uriaseeee…E stupid…Si asa nimeni nu citeste etichetele alea kilometrice si tot cum vor ei le spala…Sau nu le spala, ma rog…Sau poate le fac intr-adins ca sa am eu ce taia…Si nu, sa nu credeti ca pun una si buna.Pun chiar mai multe, ca deh, cine stie, poate din toate limbile alea de acolo intelegi si tu una…Si toate astea pentru ce?Ca sa spuna ca haina cutare e facuta din nu stiu cat la suta bumbac(asta in cel mai fericit caz)?Mda.

Si alt lucru care ma enerveaza sunt atele care curg din haine, haine pe care abia le-ai cumparat.Pai nici atata lucru nu pot face dupa ce ca dai o caruta de bani pe niste carpe?

Life is tough!

Trebuia sa spun asta.😀

* Si ca sa nu fiu nepoliticoasa, va zic si eu, La Multi Ani!

Si Ca Cadou o sa ma gandesc la o melodie ceva.

De fapt n-am putut alege intre astea asa ca le-am pus pe ambele.Si, e de apreciat ca m-am straduit sa nu pun o melodie de la Kelly, da?🙂

** Uite ce fac eu in loc sa invat la chimie.Sunt o lenesa!

Brandi Carlile-The story

Cher-If I could turn back time

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

