March, 15th

Cum mi-am inceput ziua.Da, ZIUA MEA.

Am inceput-o surprinzator de bine.N-am facut prima ora, deci am putut sa ma trezesc fara sa ma fortez prea tare, am avut timp sa ma dezmeticesc, sa intru pe net chiar.Vremea se anunta frumoasa.Ei, aici am cam luat teapa, ce sa zic.Dimineata soare, de la 13.00 incolo vant, nori si nu, nu ploaie, ci ninsoare!Ce-i drept n-a nins mult, dar a nins indeajuns incat sa-mi mai taie elanul si buna dispozitie.

Important e ca dimineata m-am simtit bine, si chiar aveam un zambet tamp pe fata, care nu a tinut mult, dar atat cat a tinut a fost binevenit.Lumea s-a purtat surprinzator de bine cu mine, deci sa tot mai fie ziua mea. :))

O parte a bunei dispozitii se datoreaza acestui lucru marunt, dar foarte important pentru mine:

Bine, ca sa fiu sincera aia e de anul trecut, DAAAR anul asta am primit ceva mai tare, doar ca nu stiu exact din ce cauza nu-l pot vedea decat eu.Sau cel putin asa cred.In orice caz AICI e link-ul.Ca merge, ca nu merge sa-l vedeti si voi nu stiu.

Update: Am gasit mesajul si pe holy youtube.Inca o data m-a salvat.Deci, multumiri youtube!

Si chiar daca mesajul nu imi e adresat doar mie, tot bine ma simt!😀

Si de ziua mea, va servesc cu o…ati ghicit, melodie.

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

