What a shame on me

Mi se pare ca mi se face rusine prea repede uneori.Pana si cea mai mica observatie se impregneaza undeva acolo in mintea mea, si dureaza ceva timp pana dispare.
Nu pretind ca am prea mult bun simt, desi ma atinge orice, chiar si ceea ce nu imi este adresat mie personal, ci grupului din care fac parte.Dar de cele mai multe ori mi-e rusine de rusinea altora.Urasc cand se intampla asta.Adica de ce ar trebui sa-mi pese mie ca x sau y da pe dinafara de nesimtire?Dar uite ca totusi undeva acolo tot eu ma simt.E ciudat si incontrolabil.
Bineinteles ca uneori ma fortez sa fiu nepoliticoasa, sau chiar nesimtita cu cei care merita, dar ce sa vezi, imediat dupa asta constiinta se pune pe lucru.Ca doar nu sta degeaba acolo.Trebuie sa faca si ea ceva.Si nu ma lasa pana nu ma face sa-mi para rau de ceea ce am facut.Deh, riscurile meseriei.

La asta ma gandeam azi noapte cand incercam sa adorm si nu stiu din ce motiv nu reuseam si pace.Si mai aveam o idee in cap, dar care se pare ca peste noapte a disparut.Daca o sa-mi amintesc despre ce era vorba revin.

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

