Time – Future – Favourite words – and other bullshits

Nu-mi place cand ma gandesc ca trece timpul asa aiurea, si eu nu fac nimic.(a nu se intelege chiar nimic, adica si mersul la scoala e ceva nu?).In schimb ador sa rup foile din calendar.Parca abia astept sa mai treaca o luna ca sa mai rup o foaie.E ciudat.De fapt cred ca vreau sa treaca timpul mai repede, dar doar pana termin liceul, si daca nu imi place la facultate, ceea ce e posibil, si atunci sa treaca mai repede tot asa cam vreo 4 ani.Desi, ma cam sperie ce va fi dupa, avand in vedere ca acum degeaba termini tu o facultate, ca oricat de bun ai fi daca n-ai noroc si/sau pile nu prea ai sanse sa-ti gasesti un loc de munca, ca sa nu mai vorbim de un loc de munca bine platit.De placut, nici nu mai aduc vorba, ca deja se cheama moft.Si totusi nu ar trebui, nu-i asa?N-ar fi frumos (si normal) sa poata fiecare sa lucreze ce-i place si sa se poata intretine facand asta?Ar fi.Dar nu e, deci trebuie sa ne conformam.

Vreau sa fiu la casa mea, sa nu mai depind de nimeni.Poate atunci n-o sa mai vreau, dar acum vreau.Desi, daca as sti cu siguranta ca va fi nasol, poate m-as potoli.Ha!Prea multi de „poate”.Poate „poate” va deveni noul meu cuvant preferat, pentru ca da, de ceva timp (ei bine nu foarte mult), citind pe alt blog, m-am gandit si eu la un cuvant care imi place foarte mult, iar acel cuvant era pana azi, si poate (iar poate :))) mai e, „evident”.Diana mi-a zis ca e un cuvant pe care il folosesc oamenii aroganti, care se cred atotstiutori.Ei bine, asa o fi.Dar mie tot imi place, desi nu sunt nici aroganta nici atotstiutoare.

De ajuns pe azi.

*Mi se pare mie sau in ultimul timp am inceput sa scriu mai des?O fi ceva in aer?Totusi e dragut cum in luna asta am scris cate un post in fiecare luni (si nu numai).Imi place cum se vede pe calendarul din dreapta paginii.Sau poate mi se pare un mod mai bun de a ma descarca.Who knows?

**Chiar nu vreau sa numar de cate ori am folosit cuvantul „poate” in postul asta.🙂

Good night now!

~Paty~

2 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

2 responses to “Time – Future – Favourite words – and other bullshits

  1. patyanddya

    Persoanele pe care le-am auzit folosind cuvantul „evident”, foarte des, sunt arogante(poate ca „arogant” este un cuvant prea „mare”,totusi)de aceea am parerea asta!:))
    Bine… TU esti o exceptie.

    Dya.

Lasă un răspuns

