Seriale…

Deci da….eu care spuneam ca nu voi incepe sa ma uit la niciun serial, am facut totusi o exceptie acum ceva timp, asta fiind cam vara trecuta, si am inceput sa ma uit la „Gossip Girl”.Ca deh, se uita toata lumea, iar cand ieseam undeva si incepeau sa discute despre asta stateam si ma uitam ca vitelul la poarta noua.Dupa ce am inceput sa ma uit la asta, am zis ca NU TREBUIE sa incep sa ma mai uit la altceva ca si asa e de ajuns ca ma uit si la ala.Am avut o tentativa de a ma uita la „Sex and the city”, care din fericire a esuat dupa ce m-am uitat la jumatate din primul episod.Pana aici toate bune.

Intr-o zi, nu de mult, vad pe twitter ca multa lume, printre care si Kelly, vorbesc de „un serial foarte tare”, si anume „Lie to me”.Buuuun.Zic, hai sa vedem despre ce e vorba!Si dupa cum va puteti imagina, am ajuns sa ma uit si la ala.Ce-i drept chiar e foarte tare!🙂 Dupa inca ceva timp (nu mult, ca inca nici nu terminasem sa vad toate episoadele aparute pana acum din „Lie to me”), am auzit de alt serial, si bineinteles tot Kelly spunea despre el. [ kelly_clarkson: Watched a couple ‘parenthood’ episodes today and it’s becoming my favorite show, it makes me happy🙂 ] Dupa asa o descriere era inevitabil sa nu ma uit macar la primul episod sa vad cum e.Si da, am ajuns sa il urmaresc si pe ala.Oh, Doamne!!!Deci in prezent ma uit la „Gossip Girl” (noroc ca apare numai cate un episod pe saptamana), „Lie to me” si „Parenthood”.Te rog Kelly, nu mai pomeni de niciun serial, ca daca mai incep sa ma mai uit la vreunul cred ca n-o sa mai am timp nici sa ma duc la baie😀.

Video of the day:

Si stiu ca nu are nicio legatura, dar nu ma pot satura de poza asta❤

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

