May days

Hello there!

Inca ma gandesc ce-as putea sa scriu.As vrea sa renunt, dar e cam tarziu, deja am apasat pe „New Post”.De fapt deja scriu ceva.Chiar daca nu e ceva interesant, macar e ceva!

Weekendul asta a fost neasteptat de cald, asta in caz ca traiti la Polul Nord si n-aveti de unde sa stiti.De 1 mai am stat in casa si am sarbatorit ziua muncii prin munca, adica facand curat.Inca ma mai oftica faptul ca 1 mai nu a cazut intr-o zi de scoala. Aiurea, nu?Cica sa ma consolez cu gandul ca la anul va cadea intr-o zi lucratoare, dar de unde ca e si mai nasol…e duminica!

Azi dimineata am fost la cimitir, dar nu asta e esentialul.Ideea era ca am intalnit acolo o fetita care mi-a dat kick.O fetita pe care nu o mai vazusem in viata mea si care ne-a dat buna ziua si mie, si mamei. Rar mai intalnesti asa ceva in ziua de azi, deci nu cred ca ma mir degeaba.

Dupa-amiaza am fost in parc, la asa zisa „zi a tineretului”.Sonorizarea de cacao, marlanimea la ea acasa si chestii specifice romanilor.Pana aici nimic nou.Dar de unde si pana unde s-a ajuns sa se aseze lumea langa tine pe banca asa din senin, fara sa te intrebe macar daca poate sa faca asta?!Mai aveau putin si se asezau in brate la mine.Nu tu pardon, nu tu scuze, nu tu nimic.Deh, ce sa mai zici?

Iar acum ma doare capul…Halal!

*Talentat tipul asta, dar daca va doare capul si pe voi nu e recomandat sa va uitati la cum da el din cap.🙂

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

