Printre stanci, pe poteci …

Prima mea drumetie, pe munte.
Ieri,  datorita profesorului de logica, am reusit sa urc muntele Postavaru’ impreuna cu alti elevi din liceul meu.
Trebuie sa recunosc ca , dupa primele 30-40 de minute, voiam  sa ma bau batuta, deoarece eram foarte obosita, DAR cu sfaturile si incurajarile prof`ului ( cel mai tare prof, se stie! :)) )  am reusit sa termin traseul.
Si.. a meritat tot “chinul”, pentru ca am vazut niste peisaje de .. nedescris!O sa ma intelegeti abia dupa ce o sa vedeti pozele de mai jos.

Aaa… nu am de gand sa ma opresc aici!Vreau sa mai merg pe munte deoarece imi place la ne-bu-ni-e si, desi te simti super obosit a 2-a zi, vei fi satisfacut numai cu gandul ca ai ajuns acolo, ai vazut si ai realizat ceea ce altii nu au avut ambitie/curaj sa faca .

P.S. O sa revin cu poze !

 

Dya

1 comentariu

Filed under De toate pentru toti...

One response to “Printre stanci, pe poteci …

  1. patyanddya

    sau nu au avut ocazia, dear!
    faine pozele ;;)
    si astept detaliile alea😀
    ~Paty~

Lasă un răspuns

