Beep!

Vaiiii ce ma poate enervaaaaa!!!!

Cum sa-mi dea beep cand sunt in aceeasi casa cu ea, doar ca in camere diferite?Cum sa-mi dea beep ca sa-i aduc o cana cu apa, sau sa-i aduc telecomanda care e pe masa, doar pentru ca ea sta pe pat si ii este lene sa se ridice?Cum sa-mi dea beep ca sa ma duc acolo, doar ca sa ma intrebe nu stiu ce?

A da, era vorba despre mama.A ajuns sa-mi dea beep pentru orice rahat.M-am saturat.Si mai da beep si pe fix, ca deh, ala suna mai tare si mai enervant decat telefonul mobil!!!Si daca nu ma duc dupa primul beep sa vad ce vrea, mai da unul si inca unul si tot asa.

Cred ca dupa ce am folosit de atatea ori cuvantul ‘beep’ in postul asta a inceput sa ma scoata din sarite.Sunt prea irascibila in ultimul timp.Sau asa sunt eu de obicei, si nu-mi dau seama?

*A da, era sa uit.Sunt trista.S-a terminat All I Ever Wanted World Tour acum cateva zile, si totodata si All I Ever Wanted Era.Dar ma consolez cu gandul ca nu peste mult timp va veni noul album.Si Lillith Fair Tour, unde mai are cateva concerte, in vara.E bine.

Kelly Clarkson-All I Ever Wanted-Macau, China (last concert)

~Paty~

2 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

2 responses to “Beep!

  1. Stiu cum e. Pe mine mama ma suna ca sa ma duc pana in bucatarie sa nu stiu ce doar pentru ca doarme pisica in bratele ei si nu vrea s-o trezeasca. Ehhhh 8-|.

Lasă un răspuns

