Nu mai am rabdare!

Da, nu mai am rabdare!
Desi zilele trec mult prea repede, mie mi se pare uneori ca trec prea greu. Vreau sa vina vara, dar adevarata VARA! Sa plec, sa fiu alaturi de una din persoanele pe care le iubesc cel mai mult, macar acum, o luna de zile, sa fiu departe de toti si de toate, sa ma “refugiez” intr-o “alta lume”, unde nu ma cunoaste nimeni, unde nu o sa am griji, dar o sa ma distrez foarte tare (I hope so) !
Poate c-o sa-mi fie si greu,  deorece imi va fi dor de anumite persoane,  dar o sa incerc sa evit momentele astea, daca voi putea .
 
Deja cand vine ziua de miercuri am senzatia ca s-a mai dus o saptamana, dar cand ma gandesc  la vacanta de vara, timpul trece mult prea greu …
Deci, nici nu stiu daca imi doresc sa treaca timpul mai repede sau nu, pentru ca asa se scurg si anii din viata noastra, iar mai tarziu vom regreta asta. Oricum este o “operatiune” ireversibila,  deci regretele nu prea isi au rostul.

 

Dya

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

