Ceata

 

Adolescenta?! Cica e acea perioada in care esti cu capul in nori, azi te “indragostesti” si maine iti trece si “chestii” de genul acesta.
Da, intr-adevar asta simt, dar nu in totalitate. Probabil ca am simptomele acestea, dar mai mult mi se pare ca sunt…  in ceata. Nu stiu ce vreau, nu stiu ce fac, nu stiu daca fac ceva, nu stiu daca pot, nu stiu de ce am nevoie, nu stiu ce simt, nu stiu daca simt ceva, iar daca simt.. as vrea sa stiu ce anume. Dar nu, toate se intampla foarte repede, abia am timp sa realizez cat de repede “trece” timpul pe langa mine.

“Traieste clipa!”. Ok, traiesc clipa, dar nu de multe ori simt asta.
Sunt atat de multe lucruri de spus, dar nu pot sa ma exprim in cuvinte sau cel putin nu acum, avand in vedere ca nu am avut o zi prea buna.


Ahh, da. A fost si “Ziua copilului”. Cu ceva intarziere, dar… La multi ani!
La multi ani tuturor, deoarece fiecare este un copil in adancul sufletului sau.

 

 

 Dya

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

