Now

SUNT… aeriana.

AS VREA… sa fiu fericita tot timpul.

PASTREZ… amintirile.

MI-AS DORI… sa pot face minuni.

NU IMI PLACE… cand sunt mintita.

MA TEM… de oameni.

AUD… bazz-bazz.

IMI PARE RAU… ca nu pot fi pe placul tuturor.

IMI PLAC… jeleurile.

NU SUNT… cum ai vrea tu.

CANT… mai mereu.

NICIODATA… nu o sa renunt la vise.

RAR… sunt trista.

PLANG… noaptea.

NU SUNT MULTUMITA… de situatia in care ne aflam acum.

NU IMI PLACE… sa mint, desi uneori sunt nevoita.

SUNT CONFUZA… la cumparaturi. 

AM NEVOIE… de tine.

AR TREBUI… sa fiu mai calma.

Dya.

2 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

2 responses to “Now

  1. patyanddya

    ce i asta hun?un fel de leapsa? :>:))
    ~Paty~

  2. patyanddya

    Da. :>

    Dia

Lasă un răspuns

