My first ‘leapsa’

Am ‘furat’ si eu o leapsa de pe blogul cuiva, dar nu cred ca se supara.Regulile stau cam asa:

1. Pune playerul pe shuffle.
2. Apasă „înainte” pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei ca şi răspuns la întrebare chiar dacă nu are sens. Nu trişa!

Let’s see:

1. How are you feeling today?

Martina McBride-She’s a butterfly (majoritatea timpului am fost nervoasa…deci daca fluturii sunt nervosi de felul lor, atunci sunt un fluture)

2. Will you get far in life?

Train- Hey, Soul Sister (hmm)

3. How do your friends see you?

Eddie Murphy- Party all the time (ma cam indoiesc de asta)

4. Will you get married?

Kelly Clarkson-Tip of my tongue (daca voi gasi pe cineva pe gustul meu, why not?)

5. What’s your best friend’s theme?

Patty Griffin-When it don’t come easy (what then?)

6. What is the story of your life?

Patty Griffin-Up to the mountain (sper doar sa nu cad de la o distanta prea mare)

7. What was high school like?

Kenny Cheseney-Just don’t happen twice (buna asta! zici ca am ales o special, dar nu, asa s-a nimerit…eu sunt corecta:D)

8. How can you get ahead in life?

R.Kelly-Salute (sa-i saluti din mers pe toti cei care te incurca)

9. What is the best thing about your friends?

Kid Rock-Fortunate son

10. What is in store for this weekend?

Kelly Clarkson(cover)- Don’t touch me (ma mai gandesc)

11. What song describes you?

Bonnie Taylor-Total eclipse of the heart (wow habar n-aveam)

12. What song would describe your grandparents?

Kelly Clarkson-To make me feel your love(demo) (‘intrebare stupida, raspuns si mai si’ zise cel de la care am luat leapsa…ei bine, sunt total de acord)

13. How is your life going?

Kelly Clarkson-Queen of the night(demo) (yeah, sure)

14. What song will they play at your funeral?

Kelly Clarkson-Don’t say you love me (si e pe shuffle!!!pe cuvant :)), nu e vina mea ca winampul le alege numai pe cele cu Kelly…stie el ce stie…)

15. How does the world see you?

Janet Jackson-If (if ce?)

16. Will you have a happy life?

Narcisa Suciu-Campuri aurii (deci e cu semnul intrebarii…depinde de ce le mai tuna campurilor)

17. Do people secretly lust after you?

Kelly Clarkson-Walk away (raspunsul e clar)

18. How can I make myself happy?

Aretha Franklin-Never loved a man (simplu, nu?)

19. What should you do with your life?

Tina Turner-Tonight (ce, nu se stie, dar trebuie facut neaparat in seara asta…)


*Si leapsa merge la Diana (muhaha), Georgiana si la cine mai vrea s-o ia.

~Paty~

3 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

3 responses to “My first ‘leapsa’

  1. Dya

    „si la cine mai vrea s-o ia” -> Uuu, ce dur a sunat asta! :))

  2. Cand am citit prima data raspunsurile n-am mai citit si ultimul rand. Ehehe. :”>

Lasă un răspuns

