Leapsa 2

Dupa cum puteti observa, m-a apucat febra lepselor.So, here we go:

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pag. 18 si scrieti al 4-lea rand:
‘…organica- asa spunea tatal sau, aprobandu-i complet.Si…’ (e cartea aia ce am primit-o la premiere si pe care o mai am odata, si nici macar n-am citit-o…si daca va intereseaza se cheama ‘Calea cea lunga’ de Sebastian Barry)

2. Fara sa verificati, cat e ora?
13:40

3. Verificati
13:40 (I’m so damn good)

4. Cum sunteti imbracat(a)?
Maieu si pantaloni scurti.And It’s fuckin’ hot.

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La ‘Friends’ ;;)

6. Ce zgomot auziti, in afara de cel al calculatorului?
Daca si muzica e un zgomot…Si mai aud cate o vrabiuta care n-are alta treaba.

7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Acu’ vreo doua ore am fost in parc cu vara’mea si am stat la umbra, pe banca.

8. Ce-ati visat ieri noapte?
De visat stiu sigur ca am visat ceva, dar nu-mi amintesc ce.

9. Cand ati ras ultima data?
In timp ce ma uitam la ‘Friends’.

10. Ce aveti pe peretii incaperii in care sunteti?
Ooo da…incepem de la usa…un calendar, multe postere si poze cu Kelly Clarkson, o harta a lumii, un ceas, o chestie care seamana a clown si o icoana.

11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
Un iPhone 4 maybe.

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Cred ca ‘The boat that rocked’ acasa, iar la cinema ‘Nowhere boy’.

13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?
Not yet.Dar mai e timp.

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
Pai inca nu l-am terminat ca sa am o parere.

15. Spuneti-ne ceva ce noi nu stim inca.
N-are rost.

16. Care ar fi prenumele copilului vostru, daca ar fi o fetita?
Al nostru?!Al meu poate. :))… ei bine, nu stiu.Inca ma mai gandesc.

17. Si daca ar fi vorba de baiat?
Poate Mihai.

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
De gandit m-am gandit la multe.

19. Ce-ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
You were a good girl, a very very good good girl! :))

20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?
Oamenii.

21. Va place sa dansati?
Sincer?Nu!

22. George Bush?
Huh?Obama sounds better.

23. Ce-ati vazut la televizor ultima data?
Stiri.

24. Care sunt acele 4 persoane care ar trebui sa primeasca acest chestionar?
Eu sunt mai darnica.Il dau la toata lumea.

~Paty~

3 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

3 responses to “Leapsa 2

  1. Imi place.😀
    O fur si eu. ;;) :”>

Lasă un răspuns

