Dorinte, regrete…

Toti spun ca trebuie sa te multumesti intotdeuna cu ce ai, dar eu vreau mai mult. Spre exemplu as vrea sa fiu mai mare, sa am cel putin 18 ani, ca sa fiu libera sa fac ce vreau, cand vreau, unde vreau. Am atatea planuri si sper c-o sa reusesc sa le realizez. As vrea sa plec la mare singura, sa vad rasaritu’ de pe plaja, sa merg pe munte mai des, sa ma plimb mult cu trenul, sa petrec mai mult timp cu fratele meu( e… departe), sa am motive pentru care sa zambesc mai des, sa merg in Timisoara, la Cluj, la Vaslui(s-o vad pe Paty!), sa merg mai des la spectacole de muzica folk… Sunt multe lucruri care nu-mi vin in minte la ora asta, dar pentru unele dintre ele ar fi in avantajul meu daca as avea cel putin 18 ani. Sunt sigura ca la 18 ani n-o sa mai spun asta si o sa regret ca mi-am dorit atat de mult sa fiu majora, dar.. asta imi doresc acum. Si o sa incerc sa ma multumesc cu ce am acum, dar intotdeauna o sa vreau si mai mult. Pentru ca pot si pentru ca vreau! Multi spun ca sunt multumiti cu ceea ce au, dar nu este adevarat. Poate ca senzatia asta o ai doar in momentul in care il vezi pe cel de langa tine cum sufera, cum se chinuie si cum si-ar dori sa aiba macar putin din… putinul pe care il ai TU!
Pentru inceput o sa merg timp de o luna, singura, la fratele meu si o sa ma bucur de fiecare clipa alaturi de el pentru ca imi lipseste tare mult si pentru ca regret ca n-am stiut sa ma bucur de el cat a fost alaturi de mine. Dar nu-i nimic, o sa traiesc fiecare clipa intens acum, cat nu este prea tarziu. Poate ca cei care au frati plecati departe ma-nteleg.

… and this one is for my brother, Gabriel. He’s like an angel for me and everytime I hear this song I remember him.   :

Dya

4 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

4 responses to “Dorinte, regrete…

  1. Odată cu vârsta vin și responsabilități mai mari. Sfatul meu, profită acum cât poți …🙂
    Apropo, nu prea se simte nici o diferență când faci 18 ani🙂

    • patyanddya

      Poate ca nu se simte nicio diferenta cand faci 18 ani, dar ma gandeam ca ai si anumite oportunitati de care te poti bucura.
      Oricum, tu stii mai bine. Nu te contrazic pentru ca eu nu am inca 18 ani, deci nu stiu…🙂

      Dya

  2. patyanddya

    lasa hun ca vei veni si la mine…si voi veni si eu la tine (asta daca ma primesti desigur :)) )…

    ~Paty~

    • patyanddya

      Uite!Pentru asta, de exmplu, am nevoie de aprobarea parintilor. :))
      Daca as fi avut 18 ani, n-ar fi existat nicio problema.Puteam venii oricand, mai ales ca tu esti de acord sa ma primesti.
      A da, normal ca te primesc si eu, nici nu se pune problema.😀
      Oricum, de vazut, tot ne vedem noi!

      Dya

Lasă un răspuns

