I don’t feel like doing anything…

Probabil ca asta e si motivul pentru care am cam neglijat blogul in ultimul timp.Cel putin saptamana trecuta tot ce am facut a fost sa dorm, sa mananc, sa ma uit la ‘Friends’ sau la alte filme si sa mai ies in oras din cand in cand.Nici macar de citit n-am mai avut chef.

Cu inceputul asta de saptamana s-ar putea spune ca mi-a mai disparut starea de a nu face nimic, dar inca nu sunt sigura.Cu vremea asta s-ar putea sa revina.Deja au trecut trei saptamani de vacanta si eu n-am facut mai nimic.I feel so stupid.Ma rog…

On the other side, peste 4 zile our baby (blog) va avea 1 an.La inceput nu credeam ca o sa ma tin de el, asa cum fac de obicei cu toate lucrurile pe care le incep, dar uite ca a mers cat de cat.

Cam astea-s ‘noutatile’.Ma intorc la activitatile mele pe care le-am mentionat mai sus, la care probabil ca se va adauga din nou cititul.

Have a nice day, ma’ babies!

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

