“Children are the world’s most valuable resource and its best hope for the future”-John Fitzgerald Kennedy

E incredibil ce efect pot avea avea copiii asupra adultilor(si nu numai).
Ieri am fost la ziua unei fetite(verisoara mea) si am stat 6 ore cu 2 baieti si cu ea, toti cei 3 avand varsta de 4 ani. La inceput eram retrasa, dar dupa aceea am prins “curaj” si m-am alaturat lor la joaca! :) Am inceput sa fac oarecum “legea” pe-acolo, sa-i cert pentru ca sareau in pat, dar… niciun rezultat. Apoi i-am luat cu frumosul si le-am explicat de ce nu trebuie sa sara in pat, avand in vedere ca nu erau in casa lor. Copiii m-au inteles si au incetat sa mai faca asta. Dupa care, cei 2 baieti au luat jucariile fetei si le-au imprastiat in toata camera, iar fetita a inceput sa planga deoarece nu voia ca la sfarsit sa adune numai ea jucariile. Am incercat sa fac in asa fel incat sa le fie bine si baietilor, dar si fetei, si i-am spus ei ca dupa ce vor termina baietii sa se joace, o vor ajuta sa stranga jucariile, iar ei au fost de acord. Nu a durat mult timp ca ei s-au plictisit si au strans jucariile impreuna. Apoi am vrut sa merg la masa, dar nu m-au lasat copiii si le-am promis ca dup ace termin de mancat, ma voi intoarce la ei, iar ei au acceptat. M-am dus sa mananc si peste cateva minute ma trezesc cu un biletel pe care erau desenati 4 copii si i-am intrebat ce anume reprezinta asta, la care ei : “Noi vrem sa vii cu noi!” M-am intors la ei in camera si le-am dat drumul la desene, pe MiniMax (singurul post, dupa parerea mea, care inca da desene dragute). O ora au stat in fata televizorului, iar apoi au inceput sa arunce cu pernele, iar mama fetitei a auzit zgomotele si a inceput sa tipe la copii ca sa stea cuminti, dar … fara niciun rezultat! Apoi le-am spus frumos ca daca vor continua sa faca asta, eu plec acasa. Copiii m-au ascultat si au aranjat pernele la locul lor, dupa care s-au uitat iar la desene. Se facuse seara, iar eu trebuia sa plec acasa si parintii unuia dintre baieti s-au oferit sa ma duca pana in statie. Buun. Am ajuns in statie si cand sa cobor, baiatul ii spunei tatalui sau : “Tati, mie chiar imi placea de fata asta!” Eram foarte fericita cand am auzit asta si am avut o seara mult mai placuta. Din toata “treaba” asta am realizat ca daca stii cum sa vorbesti cu copiii si stii cand trebuie sa ai rabdare cu ei, poti avea rezultate foarte bune! Da, stiu ca parintii sunt foarte stresati si din cauza asta nu au rabdare, dar… incercati!

 

P.S.  N-o sa mai auziti de mine timp de o luna :)) .  So… toate cele bune si sper sa ne auzim cu bine in august! >:D<

Dya

3 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

3 responses to ““Children are the world’s most valuable resource and its best hope for the future”-John Fitzgerald Kennedy

  1. patyanddya

    Ai avut noroc.Probabil ca erau niste copii destul de cuminti.Sunt unii cu care poti sa vorbesti frumos o mie de ani si tot nu te asculta.Iti zic din proprie experienta :))
    ~Paty~

    • patyanddya

      Nu-i adevarat! Toti sunt cuminti daca stii cum sa le vorbesti si daca ai rabdare cu ei. Eu, cel putin, nu am gasit pana acum un copil rau.😀
      P.S. Las-o pe vara’ta in pace. >:P
      Dya

      • patyanddya

        Mda.Pai si atunci cum se explica?Ca doar n-o fi ea singura exceptie.Fii serioasa.
        ~Paty~

Lasă un răspuns

