Sfoară-n țară!

Deschid eu contul de e-mail de dimineata si ca de obicei sterg 90% dintre mesaje fara ca macar sa le fi deschis.Unul din ele imi atrage atentia cat de cat si il deschid.Suna cam asa: Subiect: Noutati + un concurs pentru bloggeri (premiu iPad de la Quickmall.ro).

Pai da.Ca doar sunt si eu blogger de ceva timp, chiar daca nu unul foarte experimentat.Si dupa ce am citit regulamentul m-am gandit ca nu are rost sa-mi strofoc mintea pentru asa ceva, mai ales ca premiul se acorda prin tragere la sorti, iar eu nu ma stiu prea norocoasa la capitolul asta.Si totusi, mi-am zis sa incerc, premiul fiind destul de tentant.

Despre site-ul cu pricina:

Cu toata sinceritatea precizez ca este pentru prima oara cand aud de acest site, DAR asta nu inseamna ca nu pot sa-mi formez o parere.La o prima vedere e un site complex pe care gasesti tot felul de produse electronice care in ziua de azi sunt probabil cele mai cautate, plus o noua categorie, adaugata recent din cate am inteles, ‘Parfumuri’.Inca un avantaj ar fi ca produsele sunt foarte bine organizate pe categorii si daca stii exact ce cauti nu trebuie sa pierzi mult timp.
Alta chestie misto e ca in luna iulie transportul e gratuit, iar in fiecare zi se pare ca sunt o serie de promotii.Asa ca daca aveti de gand sa va faceti o achizitie in perioada asta ar fi bine sa va grabiti!

Pe scurt, in cateva cuvinte, noul site http://www.quickmall.ro poate fi o alegere buna pentru cei ce vor sa-si achizitioneze unul din produsele prezentate acolo (si credeti-ma ca aveti de unde alege).N-am stofa de comerciant, nu vreau sa influentez pe nimeni, dar totusi eu zic sa-i faceti o vizita.N-aveti nimic de pierdut.

Odată cu lansarea site-ului QuickMall, m-am înscris în competiția pentru un iPad. Dă și tu sfoară-n țară!

~Paty~

8 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

8 responses to “Sfoară-n țară!

  1. petro

    mult succes! ;;) >:D<, sper sa castigi pentru ca meriti !:D

  2. iustina

    eu zic sa fii increzatoare si mai optimista ptc vb aia…u ai castigat cd ul cu kelly si tot tu ai castigat tricoul cu boby si pernuta si ink cv…eu una n am castigat nimic deci…ai sanse:P…mult noroc

  3. iustina

    PS:acum sunt falita…in sensu ca nu am bani de aruncat pe electronice…dar dak o sa am o sa ma uit cu siguranta pe site u ala…doar e recomandat de tn si tu nu recomanzi niciodata cv fara rost:P

  4. Daca o sa castigi chestia aia… cum ii zicea? aia care semana cu un iphone sau ce era, sa ma lasi si pe mine sa-l folosesc asa.. oleaca ;;)
    Bafta! >:D<

  5. Rox

    interesant site…bafta ! >:D<

Lasă un răspuns

