Reality – I suppose

Depresie scrie pe fata mea.Si eu care credeam ca s-a terminat.Dar nu, ma afund si mai tare in rahat.Nici eu nu stiu de unde atatea momente de slabiciune.Stau si ma intreb cand se va intampla ceva CU ADEVARAT bun si pentru mine.Mai bine zis, in momente de astea, iti vine sa te intrebi daca se va intampla vreodata.

Numai momente din astea sa n-ai ca atunci cam greu iesi din ele.Eu una m-am saturat.Poate ca sunt prea dramatica, cine stie.Incep sa cred ca am o problema pe undeva.Asta ar putea explica unele chestii.

Oricum, concluzia e ca…nu exista o concluzie.Nu deocamdata.

Later thought: Vorba cantecului ‘You gotta be bad, you gotta be bold, you gotta be wiser, you gotta be hard, you gotta be tough, you gotta be stronger

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

