A quick word

Nu-mi vine sa cred cat de neglijenta am fost fata de blog in ultimul timp.Parca n-am mai scris de secole.

Si macar daca aveam o scuza, dar de la mare m-am intors acum 2 saptamani deja.

Sa lamuresc cateva chestii:

La mare a fost dragut, bineinteles ca n-am castigat la concursul la care am participat cu cateva postari mai jos (nu ca nu m-as fi asteptat la asta), iar restul e istorie.

Ma simt obosita.Poate si asta este un motiv pentru care n-am mai scris.

Sunt lipsita de orice idee.

Vine scoala.Nici nu stiu daca ma bucur sau imi pare rau.Cred ca mai curand nu-mi pasa.

Un post mai sec si mai amestecat decat asta nu stiu daca am mai scris pana acum, deci fiind prima data se scuza.Motivul principal pentru care m-am avantat totusi, lipsita de chef fiind, sa scriu un post, a fost ca sa nu credeti ca am murit.Asta daca e cineva care citeste blogul si caruia ii pasa.

Am uitat sa spun ca am inceput sa ma uit la un nou serial, ‘Castle’, din care nu au aparut decat 2 sezoane pana acum si pe care le-am vazut intr-o saptamana, aproximativ.Deci astept cu nerabdare luna septembrie ca sa inceapa urmatorul sezon.

Noapte buna, zic!

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

