I’m fine!

Azi am facut ceva ce trebuia sa fac mai demult.Acum ma simt mai bine.Muuult mai bine.

Dupa toate belelele de saptamana asta era timpul si pentru ceva bun.Si totusi sper ca nu va fi totul atat de urat precum pare la prima vedere.Si da, e legat de scoala.Eu care ziceam ca a XI-a va fi lejera si bla bla, uite ca m-am cam inselat.Dupa atata stat degeaba sa te trezesti cu o gramada de lucruri pe cap, e dificil!Si totusi, n-a trecut decat o saptamana?!

Ce-i drept am fost si racita, poate de asta am fost si atat de dramatica, irascibila, obosita, sensibila si asa mai departe.Imi revin eu, ca doar trebuie sa supravietuim intr-un fel sau altul.

*Azi am avut chef de ascultat Jon Bon Jovi.Enjoy!

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

