Hey, look at me!I’m an idiot!

Yes I am!

De ce facem tot timpul lucruri pe care de fapt nu vrem sa le facem?Si pe deasupra mai sunt si stupide.De ce pe moment parca se deconecteaza creierul de celelalte parti ale corpului si facem exact inversul la ceea ce ar trebui?

De ce suntem atat de…oameni?!

Gasisem la un moment dat un citat care zicea cam asa: ‘Absolutely nothing good can come out of overthinking things.’Si tind sa cred ca are in mare parte dreptate.Atunci de ce nu iese bine nici daca gandim unele lucruri prea mult, nici daca nu le gandim deloc?Ar mai ramane calea de mijloc.Dar cred ca stiti si voi, ca atunci cand vreti sa faceti ceva, sa-i zicem de o oarecare importanta, nu puteti sa ganditi acel lucru doar putin.De unde stim cand am depasit limita?

Sunt prea multe intrebari.Intrebari la care poate ca nici nu vreau sa aflu raspunsul.Poate ca mi le pun doar asa, ca sa nu tac din gura.De fapt ca sa nu ma opresc din ‘procesat’, ca nici macar n-am curajul sa dau glas intrebarilor astea.Probabil ca daca as face-o n-as mai iesi niciodata din acest cerc vicios in care e prinsa acum mintea mea.

Mai citisem undeva ca majoritatea conversatiilor pe care le compunem in mintea noastra nu ajung sa fie purtate niciodata.Cat se poate de adevarat.Asta poate pentru ca din nou, suntem prea oameni.Asta insemnand ca suntem in primul rand lasi.Fiecare este las intr-un fel sau altul.De cate ori nu v-ati propus sa purtati ‘acea conversatie’ care ar putea schimba radical ceva in viata voastra si cand ati ajuns in fata persoanei respective nu ati facut altceva decat sa va inghititi cuvintele si sa le trimiteti acolo de unde au venit?

Uneori ma intreb daca toata lumea isi bate capul cu astfel de ‘probleme’, sau doar mintea mea e atat de neastamparata incat uneori (de cele mai multe ori), nici nu ma lasa sa dorm.Unii ar spune ca am prea mult timp liber.Nu cred ca asta sa fie motivul.Sunt sigura ca oricat de putin timp liber as avea, dumneaei (mintea), s-ar comporta exact la fel.

As putea abera aici muuuult timp.Poate ore intregi.Poate chiar mai mult.N-am de gand sa-mi subestimez mintea.Pot doar s-o rog, ca din cand in cand, sa fie rezonabila si sa ma lase naibii in pace sa traiesc linistita.Cu ce a patimit bietul meu cap de e facut sa sufere in halul asta?!

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

