What the heck was that?!

Ce-a fost asta mai exact?!

Ieri ma dadeam de ceasul mortii, nu puteam sa stau dreapta, nici macar in fund, daramite in picioare, iar acum aproape ca ma gandesc daca n-am visat. Dar nu, n-am visat, pentru ca mainile cu care n-am putere nici macar sa apuc paharul cu apa ma dau de gol.Sa nu mai vorbesc de mirosul de otet impregnat in haine, ramas de la frectia de aseara.Deci clar n-a fost un vis.

Daca stau sa ma gandesc bine, nu mi-a mai fost atat de rau de cand (…) nici nu mai stiu de cand.Si nu, n-a fost doar o raceala, a fost o combinatie de raceala cu ceva ce semana a indigestie, dar nici de asta nu-s sigura.

Sper doar ca asta mi-a fost portia de stat acasa anul asta, cel putin pana trece ‘sezonul racelilor.’

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

