LAME!

Cam asa se deruleaza procesul de tras-de-timp invatare la mine:

Sa luam un exemplu cat se poate de adevarat: Vineri ne anunta ca dam lucrare la Sociologie.

Dialog cu mine insami:
Vineri: ‘Vaaaai ce mult avem de invatat.Dar lasa, ca am o saptamana la dispozitie, o scot eu la capat cumva.’

Weekend: ‘Mi-am scris la aia, la cealalta, chiar si tema pentru asta am facut-o.Acum trebuie sa ma odihnesc.La Sociologie am eu timp sa invat.’

Luni, Marti, Miercuri: ‘Am avut prea multe de facut azi, o sa invat la Sociologie cu o zi inainte de lucrare, ca doar nu o fi asa mult de invatat.’

Joi la scoala: ‘Maine am lucrare.Omg!!!Dar lasa, ajung acasa, stau putin si ma apuc de invatat.’
Joi acasa: ‘Dar vai!E ora 20.00 si eu nici n-am deschis caietul…..’
Ma duc la baie, ma mai uit la un video pe youtube…si apoi, apoi ma duc sa beau apa si pe urma deschid caietul.Deschid caietul, citesc prima fraza.Deja incep sa ma ingrijorez. ‘Cand naiba imi invat eu cele 8 pagini, cand mie deja imi pica ochii in gura?!’
Las naibii caietul deoparte, scriu un post pe blog despre cum ‘ma pregatesc sufleteste’ inainte de a invata si apoi ma intorc la caietul meu.(sper)

Continuarea va urma.Sper sa fie una favorabila mie, desi … Niciun desi.Va fi bine!Trebuie sa fie bine!

Cam asa trag eu de timp cand n-am chef sa invat, adica mai tot timpul.As face ORICE, inafara de a ma apuca de invatat.

Si totusi chiar trebuie sa ma intorc la caietul ala?Nici macar nu e dornic.Nimic din atitudinea lui nu-mi striga (sau macar sopteste, oricat de vag) ‘Vino si rasfoieste-ma!’ sau ‘Ma mai lasi sa astept mult?’

Nu, acum chiar ar fi indicat sa incetez cu aberatiile si sa ma apuc de invatat.Asta imi dicteaza constiinta, pacat ca partea cealalta, care o fi ea, e de alta parere.Si culmea, e oarecum mai puternica!

Bye-bye, now! (zice constiinta)🙂 Nu vreti sa stiti ce zic EU!

~Paty~

1 comentariu

Filed under De toate pentru toti...

One response to “LAME!

  1. Pingback: Halloween blah « Loc de dat cu capu'…

Lasă un răspuns

