2x LAME!

Nici nu-mi vine sa va mai spun ce nu am facut la lucrare la Sociologie…

Dar pentru ca am spus ca o voi face, ma tin de cuvant.

Pe scurt, in doua cuvinte, am facut O VARZA!Si cand spun o varza, chiar la asta ma refer.Ne-a dat doua subiecte, dintre care la unul din ele trebuia sa abordam, la alegere, o lectie din doua.Cred ca a durat cateva minute bune pana sa realizez ca eu chiar dau lucrare pe bune si ca nu stiu mai nimic.Apoi, vazand ca nu stiu nimic la subiectul 1, am zis sa vad la subiectul 2 ce lectie sa scriu.Au mai trecut vreo 5 minute pana sa ma hotarasc la care lectie as putea scormoni in cutia mea craniana si scrie mai mult.In sfarsit, cand m-am decis sa scriu lectia x, mi-am dat seama ca nici din aia nu prea mai stiam mare lucru.

Asadar, cand scriam la subiectul 1 o idee, cand treceam la subiectul 2 si scriam si acolo o propozitie.Mai reveneam la subiectul 1, cand chipurile imi aminteam cate ceva, apoi ma intorceam din nou la subiectul 2.A fost jalnic.Nu, de fapt a fost Jalnic!Sau si mai bine, AM fost Jalnica!

Probabil ca nota va fi de 3x  jalnica, dar pe aia o pastrez pentru mine!

~Paty~

1 comentariu

Filed under De toate pentru toti...

One response to “2x LAME!

  1. Pingback: Halloween blah « Loc de dat cu capu'…

Lasă un răspuns

