Apologies and wishes

Spre marea mea rusine, am cam uitat ca azi se fac 3 ani de cand ne cunoastem.Cu toate ca sunt sigura ca la un moment dat mi-as fi adus aminte chiar daca nu vedeam mesajul de pe telefon, tot trebuie sa-mi cer scuze fata de tine.Deci, scuzeee!Dar zilele astea chiar ma simt si SUNT foarte aeriana!Si nici macar asta nu e o scuza, stiu.

La multi multi multi(…) ani acestui minunat lucru ce se cheama ‘Prietenia Noastra’!!!Am simtit nevoia sa scriu cu majuscule pentru ca este unul dintre cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat de cand ma stiu.Nu vreau sa sune siropos, dar chiar asa este!

*Si cum eu ma hotarasc foarte greu, precum cred ca stii, am sa-ti pun 3 melodii, in loc de una.Vezi tu care din ele iti place mai mult.😀

Andrew Gold – ‘Thank You For Being A Friend’

Natalie Merchant-‘Kind and Generous’

James Taylor-‘You’ve Got a Friend’

~FROM Paty TO Dia~

3 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

3 responses to “Apologies and wishes

  1. Dia

    Nu-i nimic! Se mai intampla!>:D Multumesc mult pentru TOT! :*
    La multi ani nouaaa! :X

  2. patyanddya

    Fir-ar, n-a aparut tot comment-ul. :-L
    Asa, deci… Mersi ca ma suporti si ca imi esti mereu alaturi! >:D<

    Dia

Lasă un răspuns

