„Ah, daca in literatura ar fi de ajuns sa gandesti si sa vezi lucrurile!Nenorocirea e ca trebuie sa le si scrii – si aici incepe chinul.”

‘Era de prisos sa-si spuna: „Dar il iubesc.L-am iubit ani de-a randul.Dragostea nu se poate preface in indiferenta, dintr-o clipa in alta.”
Dar se putea preface, si se prefacuse intr-adevar.
„El n-a existat niciodata altundeva decat in inchipuirea mea”, isi spuse ea, istovita.”Am iubit pe cineva plasmuit de mine, cineva care e la fel de mort ca si Melly.Am croit un rand de haine frumoase si m-am indragostit de o fantoma.Iar in clipa in care s-a ivit Ashley, frumos si deosebit de ceilalti cum era, l-am imbracat cu costumul acela, facandu-l sa-l poarte, indiferent daca-i venea ori nu.Si nu mi-am dat silinta sa vad cine era el cu adevarat.Am continuat sa iubesc hainele frumoase – dar nu pe el.” ‘

Margaret Mitchell – Pe aripile vantului

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

