„Se pare ca avem o extraordinara capacitate de a gasi consolari.”

Imediat cum ceva nu ne iese bine, sau asa cum am planuit, trebuie sa gasim un tap ispasitor, care in niciun caz nu se va intampla sa fie propria persoana.Dam vina pe diferite persoane, sau chiar pe ‘soarta’, ‘destin’, – cum vreti sa-i spuneti – sau pe diferite lucruri.Oricum, facem in asa fel incat sa ne fie noua mai bine, sau macar sa traim cu impresia ca ne e mai bine.Dar nu ne gandim niciodata ca poate falsele consolari ne fac mai mult rau decat bine?Ne fac mai slabi in primul rand, si din ce in ce mai nesiguri si mai delasatori.Ne complacem in situatiile respective, fara a incerca sa le reparam, sa le imbunatatim, si uite asa ajungem la un fel de obisnuinta, care numai benefica nu e.

Putini sunt cei care au curajul sa isi asume greselile, iar aceia, din punctul meu de vedere sunt oameni cu adevarat.Asta este una din  multele calitati pe care, dupa parerea mea, le are un om in adevaratul sens al cuvantului.Dupa parerea mea, un om care isi asuma greselile si care nu le pune in spinarea altuia, va fi un om din ce in ce mai puternic.Puternic din punct de vedere moral, bineinteles.

Nu am nicio idee de ce am scris acest post.Uneori imi vin in minte niste chestii care nu prea au legatura cu ceva ce se intampla in momentul respectiv, pur si simplu imi vin si in niciun caz nu le pot ignora.Le intorc pe o parte, pe cealalta si daca mi se pare ca ar fi ceva interesant, ceva ce ar putea fi gandit mai profund, continui sa le dezvolt, iar daca nu, incerc sa le uit.

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

