I’m moved!

Luni am trecut printr-o experienta greu de exprimat in cuvinte.

Impreuna cu organizatia People to People am mers la un centru de copii, pe post de ajutoarele lui Mos Nicolae.

Nu am crezut ca ma voi emotiona atat de tare, dar in momentul in care acei copii au inceput sa cante si sa spuna poezii, cu o bucurie si cu o speranta care se putea citi clar pe chipurile lor, am simtit ca-mi dau lacrimile.E incredibil cum printr-un gest, poate neinsemnat pentru unii, poti aduce atata bucurie in sufletele unor copii mai putin norocosi.

Cred ca la un moment dat in viata, fiecare ar trebui sa treaca printr-o astfel de experienta.E imposibil sa nu va simtiti catusi de putin miscati de bucuria unor copii, stiind ca si voi ati contribuit cu ceva la fericirea lor, fie ea si de moment.

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

